9. 4. 2006

Duvod ke smichu

Včera nás v Meditaci navštívila naše stará dobrá známá Adda. Zaujal mě krásný citát v záhlaví jejího blogu:

YOU ARE LAUGHING BECAUSE I AM DIFFERENT.
I AM LAUGHING BECAUSE YOU ARE ALL THE SAME...
(Smějete se, protože jsem odlišná. Já se směji, protože jste všichni stejní...)

Co k tomu dodat? Snad jen, že je opravdu ze života a to i ze života Meditace, která je plná téměř nerozeznatelných oveček smějících se každé odlišnosti (Wendy je ovšem ovce černá, ta se nepočítá :). O smíchu znám ještě jeden krásný, diskordiánský citát:

THE UNIVERSE LAUGHS. DOES IT LAUGH WITH YOU OR AT YOU?
(Vesmír se směje. Směje se s tebou nebo se směje tobě?)

Myslím, že Vesmír se směje s Addelaide.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím tímto svoji (sice) bývalou sestru Adélku :o), kterou však mám stále zažranou pod kůží...
Hail, dear friend of mine !!!

Já sice žádné hezké citáty neznám, ale když už se bavíme o tom "smíchu" v meditaci, tak mi to tam přijde tak nějak takto: "Kdo se nesměje s námi, směje se proti nám."

Kdo se "nesměje a nedrží basu" s náboženskými fanatiky po lobotomii mozku a nezpívá s nimi "Hare Krišna...", ten je jejich úhlavním nepřítelem.

Ale víte co?
Jsem rád tím jejich úhlavním nepřítelem. Moc rád.
Hezká to vizitka - úhlavní nepřítel tupého stáda.

Na závěr nezbývá než vzpomenout, jak chroptěl kdysi do mikrofonu nesmrtelý klasik Franta Štorm: "Ten, kdo mi říká "nesmíš" - je mým nepřítelem úhlavním!!!"

Anonymní řekl(a)...

Když se podíváte na komunikaci v této místnosti se skutečným nadhledem a zapomenete na chvilku na svůj názor, zjistíte že zde absolutně chybí tolerance a respekt.
Každý má svůj názor na určitou myšlenku a je o něm bytostně přesvědčený a pak se hádá s ostatními jak malé dítě a křičí "Jenom JÁ mám pravdu!" ...takových lidí je mi upřímně líto, protože jejich slepotá nemá hranice. Vždyť člověk, který je uvědomělý, musí vědět, že jeho možnosti jsou příliš malé na to, aby rozuměl skutečné pravdě.
viz citát - vím, že nic nevím
ps: neškodilo by lidem trochu víc skromnosti

aaaaabbbbb

Anonymní řekl(a)...

to Anonymous: Nemyslím, že by to zrovna v meditaci tak bylo. Myslím, že se tam sejdou občas i poměrně dost tolerantní lidé...které sice třeba nepřesvědčíš o vlastní pravdě, ale zároveň o té tvé nebudou tvrdit, že je špatná (viz stará garda meditace, Nefim, Kuba, Hermík, spousta dalších..)

Co se citátu týče, řekla bych, že se z něj stává v dnešní době až motto. Ale pozor! Často se stává, že někteří lídé, vědomí si své odlišnosti si z ní dělají jakousi nedotknutelnou přednosti, a potom pro ně lidé, kteří jsou "ordinérní" jsou něčím zlým. Co když to není otázka stejní/jiní, ale spíš otázka všeobecně vzájemné tolerance (tolerance i jiných ke "stejným")?